2018年1月22日 星期一

DIY 落妝油 非常簡單

今日分享落妝油的做法

好簡單 好簡單 好簡單
真係非常簡單,所以要講三次

邊種落妝油,就係類似 植X秀那種,油搽勻上面,按摩,過水,落妝油就會乳化,沖洗乾淨,可以不落其他清潔劑,抹乾便可上護膚品了,感覺好乾淨清爽.

我以前係用化妝水, 但朋友同我講, 用棉花清潔, 我咁粗魯, 不小心會拉扯皮膚鬆弛, 所以轉用落妝油, 順便按摩一下皮膚.

還有, 要提醒大家, 就算沒有化裝上粉, 只搽防哂乳霜, 都記緊要落妝呀, 唔係日積月累, 會堵塞毛孔架.


材料好簡單

1)  任何基底油
      葡萄籽油最清爽  或
      荷荷巴油潤  或
      甜杏油亦可

2)  卸妝油乳化劑 或
     透明乳化劑

3)  抗菌劑 (好似我有化妝,用得較快, 可以唔加)


做法更簡單
乳化劑份量是5% - 10%.

我通常用8%, 那做100ml的落妝油, 就是 :
油用92ml 乳化劑就用8ml囉


加埋100ml就對了

攪勻

得左

做50ml落妝油, 油就用46ml, 乳化劑用4ml
係咪好簡單呢, 你一定做得到.

沒有留言:

張貼留言